به تازگی اینستاگرام , ‌ خصوصیت نیم تگ (nametag) را در اختیار کاربرانش قرار داده که با آن می شود خیلی راحت لیست دوستان را توسعه بخشید . 

به لطف این خصوصیت , یک کد دیجیتالی مختص و منحصربه‌فرد در اختیار هر استفاده کننده قرار می گیرد که یوزرها دیگر با کپی آن میتوانند خیلی پر سرعت تر یک فرد را به دایره دوستانشان اضافه نمایند . 

برای هر کد دیجیتالی سه تم رنگی , اموجی و سلفی موجود است که استفاده کننده میتواند از میان این سه یکی را تعیین نماید . جالب‌ تر این‌که هرمورد از این تم‌ها را هم میشود فردی سازی کرد . به عنوان مثال می‌توان اموجی‌های تم اموجی را تغییر‌و تحول بخشید و ظواهر متفاوتی به کدهای دیجیتالی اعطا کرد . 

برای دسترسی به نیم تگ و شخصی سازی آن , ابتدا بایستی به ورقه پروفایل خویش بروید . درحال حاضر چنانچه گوشی اندرویدی دارید کافیست آیکون نیم تگ که بالای کاغذ قرار گرفته را لمس نمائید . البته در حالتی که استفاده کننده موبایل‌های کمپانی اپل می باشید برای دسترسی بدین آیکون بایستی ابتدا به سراغ آیکون سه خط افقی بروید و منوی کشویی آن را خارج بکشید . آن وقت چنانچه به‌این منو عالی نگاه کنید آیکون نیم تگ را مشاهده خواهید کرد. 

با فشار دادن آیکون نیم تگ یک راست به برگه فردی سازی آن ارجاع داده میشوید و هم اکنون می توانید هر طور که می خواهید ظواهر کد دیجیتالی خویش را تغییر تحول دهید . برای تغییر و تحول تم‌ها هم صرفا کافیست اسم آنها را لمس نمایید تا تم بعدی پیش رویتان ظواهر شود . هنگامی که به تم بعدی برده شدید می توانید با لمس برگه , رنگ یا این که اموجی‌های آن تم را تغییر تحول دهید . 

کارتان که با شخصی سازی نیم تگتان به پایان رسید نوبت به‌این میرسد که یاد بگیرید چطور نیم تگ دیگر افراد را سریعا کپی نمائید و آن‌ها‌را به عده دوستان خوب مجازی خویش بیاورید . برای این کار بهترین شیوه این است که به برگه اکسپلور بروید و از نوار بالایی , آیکون نیم تگ را بفشارید . 

با این کار دوربین موبایلتان فعال می گردد و آن وقت مهیا اید که نیم تگ دیگرافراد را کپی نمائید . به محض کپی نیم تگ یک فرد , پروفایل آن طرف در اختیارتان قرار می گیرد و میتوانید اورا دنبال فرمایید .

منبع:

دیجیاتو