رسانه کلیک – با قابلیت تغییر تم گوگل کروم می‌توان ظاهر این مرورگر را به طور کل دگرگون کرد. برای تغییر ظاهر کروم در کامپیوتر، این مطلب را بخوانید.

بدون شک گوگل کروم را می‌توان محبوب‌ترین مرورگر موجود برای سیستم‌ عامل‌های مختلف به حساب آورد. محبوبیت کروم به حدی بوده که شاهد قرار گیری آن به عنوان مرورگر پیش فرض در دستگاه‌های مختلف هستیم. از جمله ویژگی‌های خاص گوگل کروم می‌توان به سرعت بالا، امنیت فراوان و قابلیت‌های کاربردی بسیار زیاد اشاره کرد (چطور کش مرورگر گوگل کروم را پاک کنیم؟).

یکی از ویژگی‌های جذاب گوگل کروم، قابلیت تغییر تم برای شخصی سازی ظاهر رابط کاربری آن بوده و مورد توجه بسیاری از کاربران واقع شده است. قابلیت تعویض تم برای نسخه‌ مخصوص کامپیوتر گوگل کروم در نظر گرفته شده و در سیستم عامل‌های مختلف به کاربران ارایه می‌شود. دانلود و نصب تم‌های جدید از استور گوگل به صورت رایگان انجام شده و در اختیار همه کاربران قرار می‌گیرد (قابلیت Incognito گوگل کروم).

برای تغییر تم گوگل کروم در کامپیوتر، مراحل زیر را به ترتیب دنبال کنید:

  1. جدیدترین نسخه از گوگل کروم را با توجه به نوع سیستم عامل خود دانلود و نصب کنید.
  2. برنامه را باز کرده و روی آیکون سه نقطه کلیک کنید.

  1. روی گزینه Settings کلیک کنید.

  1. با باز شدن صفحه تنظیمات، از سربرگ Appearance گزینه Theme را برگزینید.

  1. در صفحه باز شده، روی تم مورد نظرتان کلیک کنید.

  1. روی گزینه Add to Chrome استفاده کنید.

با طی این مراحل، تم انتخابی شما دانلود و سپس فعال می‌شود. امکان دانلود تم‌های بیشتر از مارکت مخصوص گوگل کروم در این بخش موجود بوده و کاربران می‌توانند به موارد مختلف به صورت رایگان دسترسی داشته باشند (ترفندی ساده برای کاهش حجم مصرفی اینترنت در گوگل کروم).

نظر شما در رابطه با قابلیت تغییر تم گوگل کروم چیست؟

منبع:

رسانه کلیک